loading...
دانلود بازی واهنگ و تقلب تراوین
الناز بازدید : 478 جمعه 09 فروردین 1392 نظرات (0)

ایرانسل رایگان و ترفند هایی جالب در ایرانسل

سرویس پیام گیر صوتی ایرانسل
بجای استفاده از سرویس ذخیره شماره تماس گیرنده  که تنها لیستی از شماره های تماس گیرندگان را در اختیار شما قرار می دهد، می توانید با فعال نمودن سرویس پیام گیر صوتی اختصاصی خود در مواقعی که در دسترس نیستند، پیام های گفتاری تماس گیرندگان را دریافت کنید.
نکته: سرویس قابلیت ذخیره 30 پیغام 120 ثانیه ای را دارد. پیغامهایی که شنیده نشده باشند تا دو روز و پیغامهای شنیده شده یا ذخیره شده تا 7 روز در پیام گیر باقی می مانند.
 
 
چگونه سرویس پیام گیر صوتی خود را فعال کنید؟شما می توانید با استفاده از خط ام. تی. ان. ایرانسل خود با 700 تماس گرفته و دستورات زیر را دنبال نمایید.
از آن به بعد هر زمان که خارج از محدوده پوشش شبکه ام تی ان ایرانسل بوده و یا تلفن همراهتان را خاموش کرده باشید، سیستم پیام های گفتاری تماس گیرندگان را ضبط خواهد کرد.
 
  • برای دسترسی به فهرست خدمات ام. تی. ان. ایرانسل شماره 3 را وارد نمایید.
  • برای دسترسی به فهرست خدمات سرویس پیام گیر صوتی شماره 1 را وارد نمایید.
  • برای فعال نمودن این سرویس شماره 1 را انتخاب نمایید. 


چگونه سرویس پیام گیر صوتی خود راغیر فعال کنید؟

شما می توانید در هر زمان با تماس گرفتن با شماره 700 این سرویس را غیرفعال نمایید:
 
  • برای دسترسی به فهرست خدمات ام. تی. ان. ایرانسل شماره 3 را وارد نمایید.
  • برای دسترسی به فهرست خدمات سرویس پیام گیر صوتی شماره 1 را وارد نمایید.
  • برای غیر فعال نمودن این سرویس شماره 4 را انتخاب نمایید. 
 
 
چگونه به پیامهای خود گوش دهید؟شما می توانید با شماره 100 یا 105 تماس بگیرید تا از طریق تلفن همراهتان  به پیامهای گفتاری ضبط شده گوش دهید.
نکته: درصورت انتقال تماسهایتان به پیام گیر صوتی و یا سرویس  ذخیره شماره تماس گیرنده، دیگر نمی توانید آنها را به یک شماره دیگر منتقل نمایید.
 
 
چگونه از خطوط تلفن دیگری غیر از تلفن همراه خودتان برای گوش دادن به پیام های صوتی استفاده کنید؟
باید با شماره 09351000000 تماس بگیرید و هنگامی که از شما خواسته شد، شماره کامل تلفن همراهتان را وارد کنید. به دلایل امنیتی برای آنکه بتوانید از طریق تلفن دیگری پیام های صوتی ضبط شده در تلفن همراه خود را گوش دهید، احتیاج به یک کلمه رمز دارید. شما می توانید نخستین بار که شماره  100 (با استفاده از شماره تلفن ام تی ان ایرانسل خود)را می گیرید و یا با گرفتن شماره 104 مبادرت به تعیین کلمه رمز نمایید.
 
برای آنکه پیام خوشامدگویی شخصی خود را ضبط نمایید، باید با شماره 103 تماس بگیرید.
نکته: "پیام خوشامدگویی" می تواند 240 ثانیه باشد.
 
 
هزینه تماسها:
تماس گیرندگان برای استفاده از سرویس پیام گیر صوتی شما هزینه پرداخت می کنند. شما برای دریافت پیامهای صوتی تان از خط ام تی ان ایرانسل خود هزینه ای نمی پردازید.
 
برای انتقال تماس تنها می توان یک شماره دیگر و یا سرویس "ذخیره شماره تماس گیرنده" را انتخاب نمود. به عبارت دیگر انتقال به هر دو گزینه به صورت همزمان امکانپذیر نمی باشد.

چندتا میانبر جالب ایرانسلی

ایرانسل همانطور که می دانید توانسته است با ارائه سرویس های قابل رقابت با شرکت ارتباطات سیار ، بازار خوبی را در جامعه امروزی موبایل ایران بدست آورد. در اینجا شمارو با چند کد سیم کارت های اعتباری شرکت ایرانسل آشنا می کنم:

سیم کارت های اعتباری :

*140*3*1*1#
فعال سازی پیامگیر

*140*3*1*3#
فعال سازی ذخیره شماره
و .........
*140*3*1*4#
حذف همه سرویس ها

*140*3*5#
دریافت تنظیمات MMS

*140*3*6#
دریافت تنظیمات GPRS
سیم کارت های دائمی :


*130*3*1*1#
فعال سازی پیامگیر


*130*3*1*3#
فعال سازی ذخیره شماره

*130*3*1*4#
حذف همه سرویس ها

*130*3*5#
دریافت تنظیمات Mms

*130*3*6#


دریافت تنظیمات Gprs
سرویس ذخیره شماره تماس گیرنده (Who Called):
این سرویس شما را قادر می سازد تا بدانید در زمانی که در دسترس نبوده اید، چه کسانی با شما تماس گرفته اند. چنانچه تلفن همراهتان خاموش بوده یا خارج از محدوده پوشش شبکه باشد، کسی که با شما تماس می گیرد، به یک سرویس پیام گیر هدایت می شود که در آنجا شماره این شخص ذخیره می شود. هنگامی که تلفن همراهتان مجدداً در دسترس قرار گیرد، لیستی از تمام شماره هایی که با شما تماس گرفته اند به همراه زمان این تماسها از طریق SMS برای شما ارسال می گردد.

این سرویس و سرویس پیام گیر صوتی نمی توانند همزمان فعال باشند. شما تنها می توانید از یکی از دو سرویس ذخیره شماره تماس گیرنده یا پیام گیر صوتی در یک زمان استفاده نمایید.

خدمات ارزش افزوده ایرانسل

پیام کوتاه (SMS) سرویس پیام کوتاه به شما اجازه می دهد تا پیامهای نوشتاری را به سایر کاربران تلفن همراه ارسال و یا از آنها دریافت نمائید. پیامهای نوشتاری شما می توانند حداکثر معادل 160 حرف یا رقم (شامل فواصل بین آنها ) به زبان انگلیسی و یا 70 حرف یا رقم (شامل فواصل بین آنها) به زبان فارسی باشند. برای فرستادن SMS از صحت شماره مرکز پیام اطمینان حاصل فرمائید.
شماره مرکز پیام 00989350001400 می باشد.
انتقال تماس شما می توانید تماسهای خود را با استفاده از این سرویس به هر شماره تلفن دیگری بجز تلفن همراه خود منتقل کنید.
کنفرانس تلفنی با استفاده از این سرویس می توانید بطور همزمان با حداکثر پنج نفر دیگر صحبت کنید. مهم نیست که این افراد در کدام نقطه واقع شده اند، فقط کافیست که در آن نقطه پوشش شبکه داشته باشیم.
سرویس نمایش شماره تماس گیرنده (CLIP) این سرویس به شما امکان می دهد تا قبل از پاسخ دادن به تلفن همراهتان، شماره شخص تماس گیرنده را ببینید.
   
سرویس مسدود نمودن تماس این سرویس به شما امکان می دهد تا در مواقع لازم و بنابر صلاحدید خودتان از برقراری و یا دریافت تماس جلو گیری نمایید.
   


خدمات ویژه مشترکین سیم کارتهای اعتباری
سرویس استعلام موجودی شما می توانید با شماره گیری *140*1#[YES/OK]  از موجودی حساب خود آگاه شوید.
خدمات مشترکین ایرانسل یک خط تلفنی برای ارائه کمک و پشتیبانی که به شما امکان دسترسی فوری به تیم خدمات مشترکین ایرانسل را می دهد. فقط کافیست شماره 700 را بگیرید!
   

خدمات ویژه مشترکین سیم کارتهای دائمی
صورت ریز مکالمات صورتحساب ماهیانه شما همراه با ریز مکالمات شامل شماره های گرفته شده، مدت مکالمه و هزینه های تماس.
   
خدمات مشترکین ایرانسل یک خط تلفنی برای ارائه کمک و پشتیبانی که به شما امکان دسترسی فوری به تیم خدمات مشترکین ایرانسل را می دهد. فقط کافیست شماره 700 را بگیرید!


تخفیف پله ای”: برای مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری
با استفاده از این طرح تعرفه جدید، شما مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل می توانید در هر ماه که می دانید میزان مکالماتتان افزایش خواهد داشت، با انتخاب تعرفه تخفیف پله ای، در آن ماه از نرخهای تخفیفی برای مکالمات خود استفاده کنید.
بنابراین، با افزایش کارکرد خط در دوره های ماهانه و یا صورتحساب، ایرانسل هزینه مکالمات شما را مطابق جدول زیر، با نرخ تخفیفی ویژه محاسبه خواهد نمود.

نحوه انتخاب طرح “تخفیف پله ای”:
برای استفاده از این طرح، کافیست با شماره گیری کد مربوطه از خط ایرانسل، طرح تخفیفی را برای حساب خود فعال کنید. پس از انتخاب طرح “تخفیف پله ای”، هزینه مکالمات شما، پس از رسیدن به دقایق مشخص شده در جدول، مطابق طرح انتخاب شده در هر ماه یا دوره صورتحساب با نرخ تخفیفی ویژه محاسبه می شود.

تـوجـه: انتخاب طرح “تخفیف پله ای” برای اولین بار در هر ماه رایـگـان است و پس از فعال سازی، شما می توانید درصورت تمایل تا پایان جشنواره (30 آذرماه) در آن بمانید و یا هر زمان که مایل باشید، یکی از طرحهای دیگر را فعال کنید.

نحوه فعال سازی از طریق تلفن گویای خط ایرانسل
 نحوه فعال سازی از طریق کد دستوری
 نرخ تخفیفی
 میزان کارکرد خط (بر حسب دقیقه)
 نوع طرح تخفیف پله ای
 نوع سیم کارت
 
شماره گیری 140 و بعد 7 و بعد 3 و سپس 1 و در نهایت مجدداً 1 برای تایید
 # 1 * 3 * 7 * 140 *
 مطابق نرخ معمول
 کمتر از 150 دقیقه
 طرح تخفیف پله ای ماهانه
 سیم کارت اعـتبـاری
 
590
 بین خطوط ایرانسل
 از 150 تا 300 دقیقه
 
810
 سایر خطوط
 
535
 بین خطوط ایرانسل
 بیشتر از 300 دقیقه
 
775
 سایر خطوط
 
شماره گیری 130 و سپس 7 و بعد 6 و سپس 1 و بعد 6 و در نهایت مجدداً 1 برای تایید
 # 6 * 1 * 6 * 7 * 130 *
 مطابق نرخ معمول
 کمتر از 300 دقیقه
 طرح تخفیف پله ای دوره ای
 سیم کارت دائـمی
 
474
 بین خطوط ایرانسل
 از 300 تا 600 دقیقه
 
594
 سایر خطوط
 
430
 بین خطوط ایرانسل
 بیشتر از 600 دقیقه
 
564
 سایر خطوط
 

• مبالغ مذکور در جدول فوق، بر حسب ریال/ دقیقه است.

توجه: هزینه استفاده از سرویس اینترنت همراه (GPRS) و پیام کوتاه (SMS) در طرح تخفیف پله ای، مطابق با طرح پایه ثانیه ای محاسبه خواهد شد.

تـوجه:
به طور کلی، هر یک از مشترکین ایرانسل هر ماه مجاز به انجام یک بار تغییر طرح تعرفه به صورت رایگان است. توجه فرمایید که در نوبت های بعدی در همان ماه، به ازای هر بار تغییر تعرفه، هزینه ای معادل 200 تومان (شامل مالیات بر ارزش افزوده) به حساب مشترک منظور خواهد شد. توجه داشته باشید که طرح تعرفه جدید انتخاب شده، ظرف 24 ساعت از ارسال درخواست و تنها پس از دریافت پیام کوتاه تأیید، فعال خواهد شد.

مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری که از تعرفه تخفیف پله ای استفاده می کنند، در پایان جشنواره (30 آذرماه) به صورت خودکار به طرح پایه ثانیه ای بازگردانده می شوند و می توانند درصورت تمایل، هر طرح دیگری را که مایل باشند، انتخاب کنند.

درصورتیکه طرح تخفیف پله ای را انتخاب نمایید (چه مشترک سیم کارت دائمی باشید یا اعتباری) در هر زمان که مایل باشید، می توانید از آن خارج شده و به طرح پایه ثانیه ای بازگردید یا هر طرح رنگی را که بخواهید برای خود فعال نمایید.
برای بازگشت به طرح پایه ثانیه ای کد #1*7*130* را از خط دائمی و کد #1* 1 * 7 *140* را از خط اعتباری ایرانسل خود شماره گیری نمایید.

مشترکین سیم کارت دائمی که در طرحهای تعرفه رنگی قرار دارند، در هر زمان که مایل باشند می توانند از طرح رنگی خارج شده و طرح تخفیف پله ای دوره ای را انتخاب کنند. با این حال، مشترکین سیم کارت اعتباری که از یکی از طرحهای رنگی استفاده می کنند، درصورتی می توانند تعرفه تخفیف پله ای ماهانه را فعال نمایند که دوره تعرفه رنگی که در آن قرار دارند، تمام شده باشد.

محاسبه میزان کارکرد خط برای مشترکین سیم کارت دائمی بر حسب دوره های صورتحساب و برای مشترکین سیم کارت اعتباری، بر حسب دوره های 30 روزه انجام می شود. به این ترتیب، اگر به طور مثال یک مشترک سیم کارت دائمی 8 روز پیش از پایان دوره صورتحساب، طرح تخفیف پله ای را فعال نماید، درصورتی در آن دوره صورتحساب حائز شرایط استفاده از تخفیف خواهد بود که در همان 8 روز، میزان مصرف خط وی مطابق با حد مذکور در جدول باشد.
برای اطلاع از طرح تعرفه فعال در حساب خود کد # 1* 8 * 7* 140* (ویژه سیم کارت اعتباری) و یا # 2* 1* 130* (ویژه سیم کارت دائمی) را از خط ایرانسل خود شماره گیری نموده و یا از سرویس «کنترل حساب اینترنتی» (e-Care) استفاده کنید.

در صورتیکه بیش از یک شماره تلفن همراه در حساب شما ثبت شده باشد، استفاده از روشهای فوق برای تغییر طرح تعرفه امکان پذیر نیست و باید برای انجام تغییر تعرفه با ایرانسل تماس بگیرید.شماره های تماس: برای سیم کارت دائـمی: 130 (از خط ایرانسل) و یا 09351300000 (از سایر خطوط) و برای سیم کارت اعتباری: 140 (از خط ایرانسل) و یا 09351400000 (از سایر خطوط).

 

ترفند ایرانسل: فهرست طلایی ایرانسل مخصوص تخفیف مکالمه
        
 
 
   *130*3*4*3# [SEND/YES/OK]
 
 
 سیم کارت های اعتباری
           
 
منظور از NUMBER شماره شخص مورد نظر به صورت کامل هست مانند ۰۹۳۵۱۱۱۲۲۲۲
 
 
برای هریک از شماره هایی که در "فهرست طلایی" ثبت می نمایید، مبلغی بابت "هزینه ثبت شماره" در صورتحساب بعدی مشترکین سیم کارت دائمی درج شده و یا از اعتبار مکالمه مشترکین سیم کارت اعتباری کسر می شود.
به هنگام استفاده از سرویس رومینگ، هزینه تماس با شماره های مندرج در "فهرست طلایی" مانند شماره های عادی خواهد بود؛ به عبارتی نرخ تعرفه این تماسها برابر با تعرفه تماس با دیگر شماره ها محاسبه می گردد.

*130*3*4*1*NUMBER#[SEND/YES/OK]
حذف از "فهرست طلایی" *130*3*4*2*NUMBER#[SEND/YES/OK]
مشاهده شماره های "فهرست طلایی"  
ثبت در "فهرست طلایی"        *140*3*4*1*NUMBER#[SEND/YES/OK]
حذف از "فهرست طلایی" *140*3*4*2*NUMBER#[SEND/YES/OK]
مشاهده شماره های "فهرست طلایی" *140*3*4*3# [SEND/YES/OK]  
ثبت شماره در "فهرست
 طلایی"
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
هر شماره 3883 ریال
حذف و مشاهده شماره های اضافه شده نیز رایگان میباشد
            *130*3*4*3# [SEND/YES/OK]
 
 
 سیم کارت های اعتباری
           
 
منظور از NUMBER شماره شخص مورد نظر به صورت کامل هست مانند ۰۹۳۵۱۱۱۲۲۲۲
 
فهرست طلایی ایرانسل سرویسی جدید از ایرانسل مخصوص کسانی که زیاد با خطوط ایرانسل مکالمه میکنند ٫ با استفاده از این سرویس شما میتونید ۵ شماره از شبکه ایرانسل را به سیستم اضافه کنید و از ۱۰٪ تخفیف مکالمه با شماره های اضافه شده به سیستم برخوردار شوید.
 
 
Irancell - Mobfa.Org
 
برای استفاده از این سرویس کافیست کد زیر را در گوشی خود وارد و [SEND/YES/OK] را بزنید
 
 سیم کارت های دائمی
ثبت در "فهرست طلایی" *130*3*4*1*NUMBER#[SEND/YES/OK]
حذف از "فهرست طلایی" *130*3*4*2*NUMBER#[SEND/YES/OK]
مشاهده شماره های "فهرست طلایی"  
ثبت در "فهرست طلایی"        *140*3*4*1*NUMBER#[SEND/YES/OK]
حذف از "فهرست طلایی" *140*3*4*2*NUMBER#[SEND/YES/OK]
مشاهده شماره های "فهرست طلایی" *140*3*4*3# [SEND/YES/OK]  
ثبت شماره در "فهرست طلایی"



فهرست طلایی ایرانسل مخصوص تخفیف مکالمه

ایرانسل رایگان

نکته مهم :
این روش فقط و فقط از خطوط ایرانسل به سایر خطوط قابل اجراست و بر روی خطوط خود ایرانسل به هیچ وجه عمل نخواهد کرد. ( یعنی فقط میتوانید با سیم کارت های ایرانسل شماره هایی نظیر تلفن های ثابت و کلیه خطوط شرکت همراه اول را شماره گیری کنید )

آموزش :
ابتدا مقادر شارژ سیم کارت ایرانسل خود را مشاهده نمایید و آن را به خاطر بسپرید.
بعد از شماره گیری مقصد به عنوان مثال
0912xxxxxxxیا 888xxxxxxxبلافاصله بعد از شنید اولین بوق ممتد تماس کلید * روی موبایل خود را یکبار فشار دهید !

پس از این عمل خواهید دید که گوشی شما هنوز در حال تماس است اما صدا کاملا رد و بدل میشود.
به مدت 90 ثانیه شما میتوانید به صورت کاملا رایگان و بدون کم شدن شارژصحبت کنید و پس از قطع دوباره به همین روش شمار گیری کنید. حال مجددا شارژ سیم کارت خود را مشاهده کنید! جالب بود نه؟
دقت کنید بعد از زدن ستاره نباید هیچ شکلی روی گوشی شما ظاهر بشه یعنی باید گوشی در حالت تماس باقی بمونه ( در صورتی که بعد از اولین بوق * را زدید و شکل * روی گوشی شما ظاهر شد این ترفند روی گوشی شما جواب نخواهد داد , بهتر است برای استفاده از این ترفند از گوشی سونی اریکسون و سامسونگ استفاده کنید )


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 76
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 124
  • بازدید ماه : 1,056
  • بازدید سال : 2,122
  • بازدید کلی : 30,273